Z Programem Archivista przekształcenie Twojego papierowego archiwum w e-akta staje się prostsze niż kiedykolwiek. Skorzystaj z naszego wsparcia w ramach usługi digitalizacji lub za pomocą naszego programu stwórz e-archiwum we własnym zakresie. Wybierz rozwiązanie dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
ARCHIVISTA
ARCHIVISTA +
Wdrożymy program u Ciebie w firmie i samodzielnie zamienisz papierowe archiwum na e-akta. Zaczniesz w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności aplikacji.
Zdigitalizujemy Twoje papierowe dokumenty. Następnie wdrożymy program w Twojej firmie. Po tym etapie zaczniesz zarządzać swoim e- archiwum przy pomocy programu Archivista.
CO DOSTAJESZ
PROGRAM
USŁUGA DIGITALIZACJI + PROGRAM
OPŁATA ZA LICENCJĘ
WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA
UTWORZENIE E-ARCHIWUM (PDF, XML)
Wykonasz samodzielnie
Wykonamy za Ciebie
ZARZĄDZANIE BIEŻĄCĄ DOKUMENTACJĄ (PDF, XML)
SPEŁNIENIE REGULACJI PRAWNYCH DOT. E-AKT
WSPARCIE TECHNICZNE
CENA
OD 150 ZŁ/MIES. NETTO
Dla archiwum do 50 teczek
Kryterium cen dla większych archiwów:
Liczba teczek
CENA USTALANA INDYWIDUALNIE
Kryteria wyceny:
Ilość i jakość dokumentacji papierowej
Sposób przechowywania
Miejsce skanowania
Oferta dla firm archiwizujących i agencji zatrudnienia
Program Archivista to zaawansowane narzędzie do digitalizacji i archiwizacji dokumentów pracowniczych, idealne dla firm zajmujących się archiwizacją dużych ilości danych. Program zapewnia wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo, spełniając najwyższe standardy branżowe
Błyskawiczny dostęp do zarchiwizowanych danych
Automatyczna weryfikacja i organizacja dokumentacji
Integracja z zewnętrznymi systemami przez API
Intuicyjny interfejs ułatwiający obsługę
Wysoki poziom bezpieczeństwa danych
Oszczędność czasu przy procesach digitalizacji
Zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych
ZAMÓW ARCHIVISTĘ
UMÓW SIĘ NA 30-MINUTOWĄ ROZMOWĘ ON-LINE Z NASZYM SPECJALISTĄ.
POMOŻEMY CI ZAPLANOWAĆ PROCES DIGITALIZACJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI TWOJEJ FIRMY.
1. WYBIERZ TERMIN
Za pośrednictwem CALENDLY wybierz dogodny termin rozmowy z nami.
2. NASZE PYTANIA
Otrzymasz mailem formularz z pytaniami. Wypełnij go przed rozmową. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce, upewnij się, że nie trafił do spamu.
3. SPOTKANIE
Podczas spotkania wspólnie ustalimy, w jaki sposób utworzyć e-akta w Twojej firmie.
4. DEMO I OFERTA
Po spotkaniu otrzymasz ofertę współpracy oraz dostęp do demo aplikacji.
1. WYBIERZ TERMIN
Za pośrednictwem CALENDLY wybierz dogodny termin rozmowy z nami.
2. NASZE PYTANIA
Otrzymasz mailem formularz z pytaniami od nas, wypełnij go przed rozmową. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce, upewnij się, że nie trafił do spamu.
3. SPOTKANIE
Podczas spotkania wspólnie ustalimy, w jaki sposób utworzyć e-akta w Twojej firmie.
4. DEMO I OFERTA
Po spotkaniu otrzymasz ofertę współpracy oraz dostęp do demo aplikacji.