OFERTA

WYBIERZ SPOSÓB ARCHIWIZOWANIA AKT

Z Programem Archivista przekształcenie Twojego papierowego archiwum w e-akta staje się prostsze niż kiedykolwiek. Skorzystaj z naszego wsparcia w ramach usługi digitalizacji lub za pomocą naszego programu stwórz e-archiwum we własnym zakresie. Wybierz rozwiązanie dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Oferta Archivista lub usługa z programem

ARCHIVISTA

ARCHIVISTA +

Wdrożymy program u Ciebie w firmie i samodzielnie zamienisz papierowe archiwum na e-akta. Zaczniesz w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności aplikacji.

Zdigitalizujemy Twoje papierowe dokumenty. Następnie wdrożymy program w Twojej firmie. Po tym etapie zaczniesz zarządzać swoim e- archiwum przy pomocy programu Archivista.

CO DOSTAJESZ

PROGRAM

USŁUGA DIGITALIZACJI + PROGRAM

OPŁATA ZA LICENCJĘ

WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA

UTWORZENIE E-ARCHIWUM (PDF, XML)

Wykonasz samodzielnie

Wykonamy za Ciebie

ZARZĄDZANIE BIEŻĄCĄ DOKUMENTACJĄ
(PDF, XML)

SPEŁNIENIE REGULACJI PRAWNYCH
DOT. E-AKT

WSPARCIE TECHNICZNE

CENA

OD 150 ZŁ/MIES.
NETTO

Dla archiwum do 50 teczek

Kryterium cen dla większych archiwów:

CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE

Kryteria wyceny:

Oferta dla firm archiwizujących i agencji zatrudnienia

Program Archivista to zaawansowane narzędzie do digitalizacji i archiwizacji dokumentów pracowniczych, idealne dla firm zajmujących się archiwizacją dużych ilości danych. Program zapewnia wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo, spełniając najwyższe standardy branżowe

ZAMÓW ARCHIVISTĘ

UMÓW SIĘ NA 30-MINUTOWĄ ROZMOWĘ ON-LINE Z NASZYM SPECJALISTĄ. POMOŻEMY CI ZAPLANOWAĆ PROCES DIGITALIZACJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI TWOJEJ FIRMY.

1. WYBIERZ TERMIN

Za pośrednictwem CALENDLY wybierz dogodny termin rozmowy z nami.

2. NASZE PYTANIA

Otrzymasz mailem formularz z pytaniami. Wypełnij go przed rozmową. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce, upewnij się, że nie trafił do spamu.

3. SPOTKANIE

Podczas spotkania wspólnie ustalimy, w jaki sposób utworzyć e-akta w Twojej firmie.

4. DEMO I OFERTA

Po spotkaniu otrzymasz ofertę współpracy oraz dostęp do demo aplikacji.

1. WYBIERZ TERMIN

Za pośrednictwem CALENDLY wybierz dogodny termin rozmowy z nami.

2. NASZE PYTANIA

Otrzymasz mailem formularz z pytaniami od nas, wypełnij go przed rozmową. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce, upewnij się, że nie trafił do spamu.

3. SPOTKANIE

Podczas spotkania wspólnie ustalimy, w jaki sposób utworzyć e-akta w Twojej firmie.

4. DEMO I OFERTA

Po spotkaniu otrzymasz ofertę współpracy oraz dostęp do demo aplikacji.

KONTAKT

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA WSZYSTKIE PYTANIA? CHCIAŁBYŚ Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ? NAPISZ DO NAS.