PRZEJDŹ NA E-AKTA
z Programem
ARCHIVISTA
Nasz program do archiwizacji pozwala bezpiecznie i wygodnie przenieść papierowe akta pracownicze do przestrzeni cyfrowej. Umożliwia szybkie wyszukiwanie i przeglądanie dokumentów kadrowych.
Archivista szybko i wygodnie przenosi papierowe akta pracownicze w przestrzeń cyfrową.
Program do archiwizacji dokumentów
Prosty, nowoczesny i intuicyjny interfejs zaprojektowany z myślą o usprawnieniu pracy działu kadr. Archivista to narzędzie, które minimalizuje czas potrzebny na digitalizację i zarządzanie dokumentami.
Interfejs programu do archiwizacji dokumentów Archivista został zaprojektowany tak, aby każdy użytkownik mógł szybko odnaleźć potrzebne funkcje i dokumenty. Dzięki automatyzacji procesów oraz przejrzystemu układowi program upraszcza codzienną pracę z aktami kadrowymi. Zdigitalizowane dokumenty są zawsze dostępne na wyciągnięcie ręki, co zwiększa efektywność pracy.
- Intuicyjne menu nawigacyjne zapewnia szybki dostęp do funkcji i dokumentów, minimalizując czas pracy
- Automatyzacja procesów przyspiesza digitalizację i archiwizację dokumentów dzięki inteligentnym funkcjom minimalizującym potrzebę ręcznego działania
- Przejrzysty podgląd dokumentów umożliwia łatwe przeglądanie i edycję akt w czasie rzeczywistym, znacząco usprawniając codzienną pracę
Chcesz przetestować demo programu? Umów się z naszym specjalistą:
ZGODNOŚĆ Z PRZEPISAMI
ARCHIVISTA SPEŁNIA WYMAGANIA ROZPORZĄDZENIA MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ W SPRAWIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE:
-
Zabezpieczenie dokumentów przed uszkodzeniem, utratą i nieuprawnionym
dostępem -
Zapewnienie integralności treści dokumentów i metadanych poprzez
zabezpieczenia przed wprowadzaniem zmian - Udostępnianie wglądu w dane osobom tylko do tego upoważnionym
-
Monitorowanie i identyfikacja osób mających dostęp do dokumentacji i rejestr
dokonywanych zmian - Wyszukiwanie informacji zawartych w aktach na podstawie metadanych
- Umożliwienie eksportu danych
- Umożliwienie wydruku dowolnego dokumentu
- Obsługa formatów zgodnych z rozporządzeniem: PDF dla cyfrowego odwzorowania dokumentów papierowych oraz XML dla zestawu metadanych przypisanych do każdego dokumentu
- Zalecana rozdzielczość skanowania dokumentów: od 200 do 600 DPI, co zapewnia optymalną jakość i czytelność
CO OTRZYMASZ KORZYSTAJĄC Z PROGRAMU ARCHIVISTA
Zalety Archiwisty
Archivista łączy intuicyjność, nowoczesne technologie i zgodność z przepisami, by maksymalnie ułatwić zarządzanie dokumentami kadrowymi. Poznaj główne zalety naszego rozwiązania:
FUNKCJONALNOŚĆ
Nowoczesne zarządzanie dokumentacją pracowniczą wymaga efektywnych i intuicyjnych narzędzi. Nasz program do archiwizacji i digitalizacji akt osobowych umożliwia tworzenie e-akt i ich uporządkowanie w przestrzeni cyfrowej. Automatyczne klasyfikowanie dokumentów, takich jak umowy, zaświadczenia lekarskie czy szkolenia BHP, eliminuje nadmiar papierowych akt. Program wspiera każdy etap współpracy z pracownikiem, zapewniając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
INTEGRACJA
Nasz program Archivista umożliwia łatwą integrację z systemami kadrowo-płacowymi za pomocą nowoczesnego API, usprawniając dostęp do zdigitalizowanych akt pracowniczych bezpośrednio z systemu. Przykładem takiej integracji jest połączenie z platformą enova365, które pozwala użytkownikom na szybki wgląd w e-akta bezpośrednio z poziomu kartoteki pracownika. Eliminuje to konieczność przełączania się między aplikacjami, oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko błędów. Kolejnym przykładem integracji Archivista jest współpraca z Eurocert – kwalifikowanym dostawcą usług zaufania. Dzięki niej nasi użytkownicy mają możliwość autoryzacji cyfrowej dokumentacji za pomocą elektronicznej pieczęci lub podpisu kwalifikowanego bezpośrednio z poziomu Archivista. Rozwiązanie to ułatwia i przyspiesza przejście na w pełni elektroniczne archiwum oraz gwarantuje integralność i najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.
AUTOMATYZACJA
Automatyzacja procesów zarządzania dokumentacją kadrową staje się rzeczywistością dzięki Archivista. Nasz program do archiwizacji Archivista minimalizuje konieczność ręcznej interwencji, przekształcając zarządzanie e-aktami w zautomatyzowany proces. Oferuje precyzyjne nadawanie nazw plikom, inteligentne sortowanie dokumentów do odpowiednich sekcji akt osobowych oraz zaawansowane łączenie wielostronicowych dokumentów w jednolite cyfrowe akta. Dzięki analizie i rozpoznawaniu szczegółów, w tym pisma ręcznego i niedoskonałości skanowania, Archivista zapewnia bezbłędną precyzję w przygotowaniu dokumentacji.
SKUTECZNOŚĆ
Dzięki zaawansowanemu algorytmowi OCR nasz program do archiwizacji akt osobowych osiąga niezrównaną skuteczność w rozpoznawaniu i konwersji dokumentów pracowniczych na elektroniczne akta (e-akta). Proces ten jest niezwykle szybki i intuicyjny, przekształcając 100 stron dokumentacji w zaledwie 10-15 minut.
DOSTĘPNOŚĆ
Nasz system e-akt zapewnia niezawodny dostęp do archiwizowanych danych pracowniczych 24/7, z każdego miejsca na świecie. Zapewniamy, że Twój zespół może szybko lokalizować, eksportować oraz drukować dokumenty zgodnie z aktualnymi przepisami, dzięki łatwemu wyszukiwaniu za pomocą słów kluczowych i filtrom. Dostęp do szczegółowych statystyk i powiadomień o stanie dokumentacji w czasie rzeczywistym umożliwia nie tylko bieżącą kontrolę nad procesem zarządzania dokumentacją, ale również maksymalizację efektywności pracy zespołu.
BEZPIECZEŃSTWO
Program Archivista oferuje najwyższy standard bezpieczeństwa danych, umożliwiając wdrożenie zarówno w chmurze, jak i na dedykowanym serwerze – w zależności od Twoich preferencji i wymagań. Dzięki kontrolowanemu dostępowi dla wyznaczonych użytkowników oraz opcji cyfrowego podpisu bezpośrednio z aplikacji, każdy dokument pozostaje w pełni bezpieczny. Elastyczne opcje instalacji pozwalają dostosować rozwiązanie do specyficznych potrzeb bezpieczeństwa Twojej firmy.
OSZCZĘDNOŚCI
Przechodząc na e-akta z programem do archiwizacji dokumentów Archivista, Twoja firma odnotuje znaczące oszczędności zarówno miejsca, jak i czasu. Digitalizacja dokumentów pracowniczych pozwala na całkowite wyeliminowanie fizycznych archiwów, co przekłada się na oszczędność cennego miejsca biurowego. Co więcej, błyskawiczny dostęp do plików przez internetową przeglądarkę usprawnia procesy pracy, eliminując konieczność manualnego przeszukiwania dokumentacji. Te oszczędności czasu i przestrzeni przyczyniają się do zwiększenia efektywności operacyjnej i redukcji kosztów zarządzania dokumentacją w Twojej firmie.
WDROŻENIE programu ARCHIVISTA
W TWOJEJ FIRMIE
PROCES DIGITALIZACJI AKT Z NASZĄ APLIKACJĄ.
PRZEJŚCIE NA E-AKTA. CO POWINIENEŚ POSIADAĆ:
- Skaner biurowy, który zapisze dokument w formacie PDF (300 dpi), najlepiej by umożliwiał masowe tj. szybkie przetwarzanie dokumentów papierowych.
- Dostęp do dysku w chmurze lub serwerze, na którym zainstalujesz aplikację i będziesz gromadzić e-dokumenty.
- Dedykowaną osobę odpowiedzialną za proces digitalizacji.
1. SKANOWANIE
Ręczne skanowanie dokumentacji papierowej i jej zamiana na zapis cyfrowy do formatu plików PDF.
2. INSTALACJA
3. PRZETWARZANIE
Przetwarzanie skanów za pomocą algorytmu OCR i wygenerowanie niezbędnych metadanych tekstowych.
4. WALIDACJA
Sprawdzenie poprawności informacji przydzielonych w programie przez dedykowaną osobę obsługującą aplikację.
5. E-AKTA
Tworzenie e-akt poprzez automatyczne dodawanie dokumentów do elektronicznego archiwum i katalogowanie plików.
6. INTEGRACJA
Brak czasu na archiwizację dokumentów? Skorzystaj z naszej usługi digitalizacji.
Zdigitalizujemy dokumenty i wdrożymy program Archivista, oferując pełne rozwiązanie do zarządzania aktami osobowymi, które usprawni procesy w Twojej firmie. Nasza usługa obejmuje:
- Profesjonalną digitalizację i porządkowanie akt
- Instalację oraz konfigurację programu Archivista
- Szkolenie zespołu i zapewnienie wsparcia technicznego
- Integrację z istniejącymi systemami kadrowo-płacowymi